Forum LEGION Strona Gwna LEGION
308 Krakowska Druyna Starszoharcerska
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Ja będe naprawdę bardzo wdzięczna jak powie mi ktoś co j

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum LEGION Strona Gwna -> Biece sprawy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 708
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: ro 3:00, 09 Kwi 2014    Temat postu: Ja będe naprawdę bardzo wdzięczna jak powie mi ktoś co j

Tak zamiescilam, moze ktos przeczyta i sie zastanowi.
[link widoczny dla zalogowanych]
Loza_szydercow - w jakim sensie brzydkie ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
I jeszcze jej zaplacilamGupia .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[url=http://www.1ematgejo.fora.pl/nasza-marna-klasa,1/,1261.html#1643]???????? [/url]
[link widoczny dla zalogowanych]

Moi drodzy, chirurg to ostateczność. [link widoczny dla zalogowanych] Teraz to sama nie wiem co zrobic, nie chcę wyrzucać kasy w błoto.
Maarla: Kiedys mialam problemy z jelitami bardzo dlugi czas i ktoregos dnia dowiedzialam sie na temat bialego pieczywa i zwiazanych z nim tego typu problemow jakie wystepowaly u mnie.Zmienilam na razowe i od tamtej pory jest bez zarzutu.O problemach zapomnialam. Jeszcze nie pojechalam a juz zaczynam tesknic Zaczyna mi brakowac tych miejsc, ktorych nie cierpialam,zaczynam myslec ze to juz koniec wszystkiego Moje zycie przewroci sie teraz do gory nogami ... Nigdy nie byłam u chirurga. musze sprobowac, bo uwielbiam takie rzeczy, ale nigdy nie probowalam pod prysznicem [link widoczny dla zalogowanych]
ten wyzej post to moj hej dziewczyny jezeli tak sadzisz to poco je produkuja przeciez c*pka nie czuje smaku Może warto byłoby spróbować mikrodermabrazji, mi po serii zabiegów te mniejsze fragmenty blizn wygładziły się znacznie. hej czytac takie relacje jak kotusi Tylko że nie jest lekko ;-(( Jestem grubo po 30-tce, dopiero zaczęłam uczyć się języka, tutaj mam pracę biurową, wykształcenie, znam angielski.
to se noś plecak
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
troche moj blad, troche jego, bo tez mogl zrobic rtg przed zabiegiem.
Faktycznie kobiety nie miały jakichś powazniejszych defektów urody.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
W końcu mamy XXI wiek a nasze porodówki i podejście personelu medycznego w państwowej służbie zdrowia przypomina średniowiecze...ja nie zamierzam się uwsteczniać.

Mianowicie miałam czarne włosy (z różnicą tylko, że zrobiłam je na własne życzenie).
[link widoczny dla zalogowanych]
Jedz tylko zupę i owoce.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

od kilku dni próbuje wrócic na scieżke atkinsa. [link widoczny dla zalogowanych] chcialabym zrobic je w grudniu,na poczatek 1 zastrzyk w gorna warge,czy cos wogole bedzie widac po 1?czy bede mogla pokazac sie ludziom na oczy w ten sam dzien czy beda one moze jakos mocno opuchniete,sine czy cos takiego?ggg prosze o odpowiedz
Mialam 35.9%, a teraz mam 32.7%. jak ktoś ma jakies uwagi na temat w/w piszcie.... Ale mam doświadczenia i uwazam że trzeba zdecydowanie odstawić alkohol na czas odchudzania i nie pozwalać sobie na jednego. Radziłbym to \zrobić niezwlocznie!!! Rok pozniej zdecydowalam sie na ciaze(prolaktyna bez zmian) odtsawilam tablektki anty na 9 miesiecy przed pierwsza proba bo bralam baaaardzo dlugo i chcialam oczyscic organizm.W kazdym razie za pierwszym razem zaszlamw ciaze Dzisiaj mam 8miesieczna sliczna corcie! [link widoczny dla zalogowanych]
wiem od kuzynki z jeleniej góry że warto przyjsć w dzien otwarcia. Witaj Przykro mi. wiem pisze! dzisiaj byłam u gin i wykryła u mnie nadrzerkę. Zobaczymy jak będzie dalej. John Lennon-Imagine
Natalia
[link widoczny dla zalogowanych]
Polecam super fryzjerkę w Sosnowcu, Pani Joanna Jaskóła, studio Kameleon, ul.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Spotkajmy się wreszcie, pogadajmy, może się zaprzyjażnimy....
[link widoczny dla zalogowanych]
Chcę i na pewno wytrzymam jeszcze 5 dni.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
metr pięćdziesiąt na szczudłach i w cylindrze...chociaż w jej wypadku cylinder można zamienic na wielką fryzure!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja 1 raz poszłam do ginekologa w wieku 20 lat ,a powód był ,ból w podbrzuszu ( byłam dziwwica ) bałam sie okropnie,pani ginekolog zbadała mnie normalnie wziernikiem tyle,,ze najmniejszym troszke bolała jak włożyła paluchy [link widoczny dla zalogowanych] Mam juz prawie 21 lat i mam 164cm wzrostu.Niestety jestem drobnej kosci że tak to nazwę i ogólnie wyglądam jak mały.Mieszkam nie daleko Rzeszowa.
Dlaczego jakos nie widac ze inne kobiety tylko na nich lataja. Przed chwileczką brałam prysznic, ale mało on pomógł i czują jak po plecach pot mi kapie. Ja nie powiem,ze non stop,ale prawie ciagle korzystam z przepisow tej ksiazeczki i robie takie wstawki po ok 2 tygodnie w miesiacu.W inne dni czesto wplatam te przepisy.Nie polega to na tym,ze tam bez przerwy zagladam zeby cos zrobic do jedzonka .Na poczatku tak bylo ,ale z czasem znajac zasady sama cos wymyslam z produktow ,na ktore mam ochote zjesc. miałam skierowanie do chirurga a ze nie wiedziałam co mnie czeka nie poszłam bo to miało być pod koniec roku szkolnego a musiałam isc na zakonczenie. tzn miałam wczesniej farbowane włosy na bardzo jasny blond ala platyna , na tym miałam grube czarne refleksy - raz robione u fryzjera , potem poprawiane samodzielnie czarną farbą w domu - nosiłam je ok 4 miesiace i chciałam miec znów całe blon [link widoczny dla zalogowanych]
te 1300 zł to rozumiem że każdy musi wnieść składający pozew (oczywiście kwota zależna od dochodów) cooo?? Hurrrrrrrra! OD JAKIEGOS CZASU SLEDZE TEN CZAT I ZACZYNAM CORAZ GLOSNIEJ SIE SMIAC. wróciłam do dr. I zadna zauroczona Turkiem kobieta nie wmowi mi ze tak nie jest. Witam ponownie jestem po lekarzu i moje malenstwo ma 7 tyg i 4 dni
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
witajcie dziewczeta

Tak jak pisalam jestem w Bolonii, studiuje i za jakies pol roku obrona.
[link widoczny dla zalogowanych]
to samo teraz dzieje sie w mysłowicach jedna wielka ku..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

owszem, delikatnie musnac pudrem brazujacym albo delikatnym rozswietlaczem, ale zadnych takich bzdur. [link widoczny dla zalogowanych] a jej wypowiedzi na temat tańca są żenujące....pięc minut mysli , robi miny az wreszcie palnie, piekna para, ma pan koło siebie anioła.
cześć dziewczyny Więc głowa do góry! -Orientalna spódnica, przywieziona jako pamiątka z Indii, rozmiar s. Ja pije herbatke slim figura od 5 tygodni. Kawa i jajka..Hmmmm żołądek wytrzymał ale, kg wróciły jak bumerang!! [link widoczny dla zalogowanych]
Wszystkie potrzebne dane zaczęrpnęłam [link widoczny dla zalogowanych] zdecydowałam się na kurację bo nie mogłam sobie poradzić z tym ciągłym uczuciem głodu, a meridia naprawdę pomaga Marta dba o cerę klientkę i chce je uświadamiać a nie tylko kasowac. Mój wynik z PR: Moja koleżanka ma przodozgięcie i długo nie mogła zajść w ciążę, brała różne hormony i leki, dopiero jeden starszy pan ginekolog poradził jej ,żeby po stosunku leżała z nogami uniesionymi do góry pomogło-ma 6 letniego synka [link widoczny dla zalogowanych] ykle_plukanie_watroby_-_ksiazka_autor_andras_moritz (my staramy sie wlasnie liczyc te wydatki, i ograniczac, bowiem pieniazki na slub chcemy zaoszczedzic, no i mojemu TZ marzy sie nowe autko po drodze )
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum LEGION Strona Gwna -> Biece sprawy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin